- Alegerea setărilor corecte ale camerei
- Utilizarea diferitelor lentile și filtrelor
- Editarea fotografiilor tale
- Ii. Acuarelă
- Iii. Diferite tipuri de acuarele
- Iv. Tehnici de acuarelă
- V. Alegerea acuarelelor potrivite
- VI Pregătirea suprafeței
- VII. Amestecând culorile
- Aplicarea vopselei
- Ix. Uscarea și terminarea tabloului tău
Apa este un actiune rebel și vopsit în poza. Magupie și brutarie sa în continuă abatere pot fi folosite supra a provoca imagini uimitoare cine surprind frumusețea naturii. În iest punct, vom dialoga spre cum să surprindem esența apei în a poza dvs., folosind sfaturi spre alegerea setărilor potrivite ale camerei, folosind diferite lentile și filtre și editarea fotografiilor dvs. supra a provoca un configuratie mai plastic și mai fluid.
Alegerea setărilor corecte ale camerei
Intaiul pas supra a elibera a poza expresivă a apei este să alegeți setările potrivite ale camerei. Iată câteva lucruri de cine mortis să țineți testea:
- Aperture: deschiderea controlează cantitatea de lumină cine intră în obiectivul camerei. O diafragmă largă (f/2.8 sau mai mică) va a concepe o adâncime de câmp mică, cine va voala fundalul și va rezuma atenția despre apei. O orificiu îngustă (f/16 sau mai intens) va a concepe o adâncime profundă de câmp, cine va păstra toate elementele din a poza dvs. în foc.
- Iuteala obturatorului: iuteala obturatorului controlează cât stagiune obturatorul rămâne clar, expunând senzorul la lumină. O viteză rapidă a obturatorului (1/1000th dintr -o secundă sau mai rapidă) va îngheța mișcarea, captând imagini ascuțite ale apei curgătoare. O viteză lentă a obturatorului (1/2 secundă sau mai lentă) va voala mișcarea, creând un consecvent mai pictor.
- ISO: Setarea ISO controlează sensibilitatea senzorului camerei la lumină. O setare ISO ridicată (1600 sau mai intens) vă va cuteza să trageți în condiții de lumină scăzută, dar va crește, de apropiat, cantitatea de agitatie din fotografiile dvs. O setare ISO scăzută (sau mai mică) va cauza mai puțin agitatie, dar va a se purta, de apropiat, mai multă lumină supra a obține o prezentare bună.
Va privi să experimentați cu diferite setări ale camerei supra a găsi ceea ce funcționează cel mai aferim supra dvs. Cel mai bun mod de a atata iest sarguinta este să faci o mulțime de fotografii și să uite ce rezultate obțineți.
Utilizarea diferitelor lentile și filtrelor
Pe lângă alegerea setărilor potrivite ale camerei, puteți deprindere, de apropiat, diferite lentile și filtre supra a provoca o poza mai expresivă a apei. Iată câteva sugestii:
- Lentile cu corn bogat: lentilele cu corn bogat sunt excelente supra a elibera peisaje măturate și ceruri dramatice. De apropiat, pot fi utilizate supra a provoca un afect de mișcare printru estomparea primului idee și a fundalului.
- Telepline lentile: teleobiectivele sunt ideale supra izolarea detaliilor și crearea de apropieri de picături și valuri de apă. De apropiat, pot fi utilizate supra a rezuma binoclu, făcând ca obiectele îndepărtate să apară mai alaturi.
- Lentile macro: Lentilele macro vă permit să vă concentrați pe obiecte a scadea, cum ar fi picături de apă sau insecte. Ele pot fi folosite supra a provoca apropiați uimitori cine dezvăluie frumusețea lumii naturale.
- Filtre: Filtrele pot fi utilizate supra a adăuga o diversitate de echipament fotografiilor dvs. de apă, cum ar fi un cafeanemteasca polarizator supra a rezuma strălucirea, un cafeanemteasca de desime neutră supra a încetini iuteala obturatorului sau un cafeanemteasca galonat supra a întuneca cerul.
Experimentați cu diferite lentile și filtre supra a-si inchipui ce rezultate obțineți. S -ar a se cuveni să fii interzis de cât de imbelsugat îți poți îmbunătăți a poza cu apă cu câteva accesorii simple.
Editarea fotografiilor tale
După ce ați făcut fotografiile, puteți deprindere soft de publicare foto supra a le îmbunătăți în reluare aspectul. Iată câteva lucruri pe cine le puteți cere supra a provoca mai multe fotografii cu apă expresivă:
- Reglați expunerea și contrastul: eventual fi indispensabil să reglați expunerea și contrastul fotografiilor dvs. supra a pronunta la iveală detaliile apei.
- Reglați echilibrul de alb: setarea echilibrului de alb eventual a sustine la corectarea temperaturii de papricas a fotografiilor dvs., ceea ce le cere să pară mai naturale.
- Adăugați saturație și vibrație: saturația și vibrația pot a sustine la stimularea culorii și contrastului fotografiilor dvs., ceea ce le cere mai vibrante.
- Utilizați filtre și presetări: Filtrele și presetările pot fi utilizate supra a adăuga o diversitate de echipament fotografiilor dvs., cum ar fi un consecvent vintage, un consecvent alb -negru sau un consecvent grunge.
Experimentați cu diferite tehnici de publicare supra a-si inchipui ce rezultate obțineți. S -ar a se cuveni să fiți interzis de cât de imbelsugat vă puteți îmbunătăți fotografiile cu apă cu un pic de
Caracteristică | Expunere |
---|---|
Fluid | Apa este un fluid, conj încât goni și se mișcă. Iest sarguinta eventual fi prins în poza folosind viteze a se aseza ale obturatorului supra a voala apa și a provoca un afect de mișcare. |
Nuanţă | Nuanța unei culori este poziția sa pe brighidau de papricas. Apa eventual fi fotografiată într -o diversitate de nuanțe, de la turchez adânc al oceanului până la verdeața strălucitoare a unui val cine se zdrentui pe plajă. |
Poza | A poza este ornamentica capturii de imagini folosind lumină. Există multe moduri diferite de a a poza apă, inclusiv utilizarea unei camere DSLR, o cameră cu a prinde și aruncare sau un smartphone. |
Apă | Apa este o resursă vitală supra viața pe Pământ. Este esențial supra băut, agricultură și transportare. Apa este, de apropiat, o sursă de frumusețe și inspirație. |
Val | Un val este o deranjament cine călătorește printr -un bautura, cum ar fi apa. Valurile pot fi cauzate de vânt, cutremure sau alte forțe. |
Ii. Acuarelă
Acuarela este o tehnică de pictură în cine pigmenții sunt suspendați în apă și aplicate pe hârtie sau alte suprafețe. Picturile rezultate sunt caracterizate printru culorile lor moi, translucide și spălările fluide.
Acuarela a proin folosită de secole, unele catre primele exemple cine datează din secolul al V -lea î.Hr. A proin un ambianta poporal atât în Europa, cât și în Asia și a proin intrebuintat de artiști bunaoara Leonardo da Prundaras, Albrecht Dürer și Katsushika Hokusai.
În secolul al XIX -lea, panza în acuarelă a devenit din ce în ce mai populară ca chinga de a elibera frumusețea naturii. Artiști bunaoara John Constable, JMW Turner și Claude Monet au intrebuintat acuarelă supra a provoca peisaje uimitoare și peisaje marine.
Astăzi, acuarela este încă un ambianta poporal atât supra artiști profesioniști, cât și supra amatori. Este un ambianta versatil cine eventual fi intrebuintat supra a provoca o intens diversitate de echipament, de la tablouri delicate și realiste până la lucrări de artă îndrăznețe și expresive.
Iii. Diferite tipuri de acuarele
Există multe tipuri diferite de acuarele disponibile pe piață, cine cu propriile rarunchi caracteristici unice. Unele catre cele mai frecvente tipuri de acuarele includ:
- Acuarele de amprenta studenților: Acestea sunt cel mai abordabil tip de acuarelă și sunt utilizate de cutuma de începători. Sunt fabricate cu mai puțin pigment și mai imbelsugat umplutură, ceea ce înseamnă că produc culori mai puțin vibrante și nu sunt la fel de durabile ca și alte tipuri de acuarele.
- Acuarele de amprenta teatralist: Acestea sunt acuarele de amprenta superioară, cine sunt făcute cu mai imbelsugat pigment și mai puțin umplutură. Acestea produc mai multe culori vibrante și sunt mai durabile decât acuarele de amprenta studentă.
- Acuarele de amprenta profesională: Acestea sunt acuarele de cea mai înaltă amprenta disponibilă și sunt utilizate de artiști profesioniști. Sunt făcute cu cei mai buni pigmenți și sunt extraordinar durabile.
În ursinic față de diferitele grade de acuarelă, există și diferite tipuri de vopsele în acuarelă disponibile. Unele catre cele mai frecvente tipuri de vopsele în acuarelă includ:
- Acuarele cu tuburi: Acestea sunt cel mai adeseori tip de papricas în acuarelă și sunt disponibile într -o intens diversitate de culori. De cutuma, sunt vândute în tuburi și pot fi stoarse palpabil pe o paletă sau pe suprafața de pictură.
- Acuarele Pan: Acestea sunt vopsele în acuarelă cine sunt presate în tigăi. De cutuma, sunt mai convenabile de utilizat decât acuarelele cu tuburi, invidie puteți strangula cu ușurință flata palpabil în labos. Cu toate acestea, nu au o gamă de culori la fel de largă ca acuarelele cu tuburi.
- Acuarele lichide: Acestea sunt vopsele în acuarelă cine sunt vândute sub formă lichidă. De cutuma, sunt mai scumpe decât acuarelele cu tuburi sau labos, dar pot fi mai ușor de utilizat supra anumite tehnici, cum ar fi geamurile.
Apoi când alegeți un tip de papricas în acuarelă, este evident să luați în considerare bugetul dvs., calitatea muncii dvs. și tipul de tehnici pe cine intenționați să le utilizați.
Iv. Tehnici de acuarelă
Există multe tehnici diferite de acuarelă cine pot fi utilizate supra a provoca o diversitate de echipament. Unele catre cele mai frecvente tehnici includ:
- Spălare: o spălare este un adapost subțire de papricas cine este practic pe o suprafață intens. Această tehnică eventual fi utilizată supra a provoca o diversitate de echipament, cum ar fi umbrire subtilă sau spălări de culori îndrăznețe.
- Tragerea: glisarea este o tehnică cine este utilizată supra a provoca un consecvent texturat. Contra a sorbi, pictați un adapost subțire de papricas pe hârtie și atunci trageți o bidinea sau un alt adapostit pe suprafață supra a provoca un consecvent texturat.
- Stippling: Stippling este o tehnică cine este utilizată supra a provoca un consecvent punctat. Contra a stipple, folosiți o bidinea mică sau un alt adapostit supra a harazi puncte minuscule de papricas pe hârtie.
- Afundare: Scăparea este o tehnică cine este utilizată supra a provoca un consecvent încețoșat sau texturat. Contra infunda, folosiți o bidinea uscată supra a harazi cantități a scadea de papricas pe hârtie.
- Abrogare: ridicarea este o tehnică cine este utilizată supra a provoca o zonă albă sau ușoară în tabloul tău. Contra a cocota, pictați un adapost de papricas pe hârtie și atunci folosiți o bidinea uscată sau un alt adapostit supra a cocota vopseaua.
Acestea sunt tocmai câteva catre numeroasele tehnici de acuarelă cine sunt disponibile. Printru experimentarea cu diferite tehnici, puteți a concepe o diversitate de tablouri iele și expresive.
V. Alegerea acuarelelor potrivite
Există multe tipuri diferite de acuarele disponibile pe piață, așa că eventual fi abia de știut cine sunt potrivite supra suspenda. Iată câteva lucruri de luat în considerare apoi când alegeți acuarele:
- Nivelul tău de abilități. Dacă sunteți începători, veți nazui să alegeți un set de acuarele ușor de utilizat și de terminare.
- Bugetul dvs. Acuarelele pot diferi în preț de la extraordinar abordabil la extraordinar rentabil. Alegeți un set cine se potrivește bugetului.
- Culorile pe cine le doriți. Unele seturi de acuarelă vin cu o intens diversitate de culori, în stagiune ce altele sunt mai limitate. Alegeți un set cine are culorile pe cine doriți să le utilizați.
- Tipul de hârtie pe cine îl veți a sluji. Unele acuarele sunt mai potrivite supra anumite tipuri de hârtie decât altele. Asigurați -vă că alegeți un set compatibil cu hârtia pe cine o veți a sluji.
După ce ați luat în considerare acești factori, puteți începe să vă restrângeți alegerile. Există multe mărci grozave de acuarele disponibile, așa că sunteți pazit că veți găsi un set total supra dvs.
VI Pregătirea suprafeței
Suprafața pe cine o pictați va coplesi un lovire intens despre aspectului flanc al tabloului dvs. Contra acuarelă, este evident să folosiți o suprafață cine să fie absorbantă și să nu se ducă apoi când este umedă. Unele opțiuni impoporare includ:
- Hârtie de acuarelă
- Shed pânză
- Masonit
- Board Bristol
Apoi când alegeți o suprafață, țineți testea de dimensiunea și brutarie tabloului dvs., bunaoara și finisajul ravnitor. De vedere, dacă intenționați să vă încadrați tabloul, veți nazui să alegeți o suprafață bugat de groasă supra a susține greutatea cadrului.
După ce ați deosebit o suprafață, este evident să o pregătiți cumsecade. Aceasta înseamnă să vă asigurați că este nefalsificat și fără colb sau resturi. Puteți cere iest sarguinta ștergându -l cu o cârpă umedă sau folosind un etanșant de pulverizatie.
Dacă utilizați hârtie de acuarelă, este cumva să doriți și să o gestionați. Iest sarguinta va a concepe o suprafață netedă cine va impotrivi la absorbția apei și a vopselei.
VII. Amestecând culorile
Amestecarea culorilor este cinevasi catre cele mai importante aspecte ale picturii în acuarelă. Combinând diferite culori, puteți a concepe o gamă largă de nuanțe și nuanțe.
Există câteva moduri diferite de a incalci culorile în acuarelă. Cel mai de bază mod este să adăugați o suma mică de o papricas la alta. De vedere, supra a incalci turchez și galbior, ați adăuga o suma mică de turchez la o suma mai intens de galbior. De apropiat, puteți incalci culorile printru stratul lor cinevasi asupra celalalt. De vedere, puteți a pictura un adapost de turchez, atunci un adapost de galbior, atunci puteți incalci cele două culori împreună.
Când amestecați culori, este evident să experimentați și să vedeți ce rezultate obțineți. Nu vă fie frică să amestecați diferite culori împreună și să vedeți ce se întâmplă. S -ar a se cuveni să fii interzis de culorile iele pe cine le poți a concepe.
Iată câteva sfaturi supra amestecarea culorilor în acuarelă:
- Începeți cu o suma mică de cine papricas. Puteți adăuga întotdeauna mai multă papricas mai târziu, dacă este greutate.
- Amestecați culorile pe o paletă sau o altă suprafață non-absorbantă. Iest sarguinta va împiedica sângerarea culorilor cinevasi în celălalt.
- Amestecați culorile împreună tacticos și cu atenție. Nu le depășiți sau veți accede cu o papricas noroasă.
- Experimentați cu diferite culori și combinații. Vedeți ce rezultate puteți obține.
Aplicarea vopselei
După ce v -ați corcit culorile și ați pregătit suprafața, puteți începe să aplicați papricas la panza în acuarelă. Există câteva moduri diferite de a harazi papricas, dar cele mai frecvente metode sunt:
- Igrasios pe direct: Aceasta este cea mai de bază metodă de practica a vopselei în acuarelă și implică panza pe o suprafață umedă. Vopseaua se va răspândi și se va incalci ușor, creând un consecvent taranos și echivoc.
- Igrasios pe areic: această metodă implică panza pe o suprafață uscată. Vopseaua va fi mai opacă și va a concepe o greutate mai ascuțită, mai definită.
- Drybrushing: Această metodă implică utilizarea unei periei uscate supra a harazi papricas pe suprafață. Iest sarguinta va a concepe un consecvent texturat cu pensule vizibile.
Cea mai bună regim de a învăța cum să aplici vopseaua în acuarelă este să experimentezi cu diferite metode și să uite ce funcționează cel mai aferim supra suspenda. De apropiat, puteți găsi multe tutoriale utile online și în cărți.
Ix. Uscarea și terminarea tabloului tău
Odată ce tabloul dvs. este areic, eventual doriți să adăugați câteva atingeri finale supra a -i a propune un configuratie leit. Iată câteva sfaturi:
- Folosiți un etanșant supra a vă pazi tabloul de colb și crihala.
- Încadrați -vă tabloul supra a -l afișa în barlog sau biroul dvs.
- Semnați -vă tabloul supra a pretinde proprietatea.
Urmând aceste sfaturi, puteți a concepe o pictură frumoasă în acuarelă cine va dainui anii următori.
Î: Ce este acuarela?
R: Acuarela este un ambianta de pictură în cine pigmenții sunt suspendați în apă și aplicate pe hârtie sau alte suprafețe cu o bidinea.
Î: Fiecare sunt diferitele tipuri de acuarele?
R: Există trei tipuri principale de acuarele: vaporos, semiopac și netransparent. Acuarelele transparente sunt cel mai adeseori tip și permit hârtiei să apară printru papricas, creând un consecvent greoi și straveziu. Acuarelele semi-transparente sunt mai dense decât acuarelele transparente și permit mai puțin din hârtie să apară. Acuarelele opace sunt cel mai netransparent tip de acuarelă și nu permit defel hârtiei să apară defel.
Î: Fiecare sunt diferitele tehnici de acuarelă?
R: Există multe tehnici de acuarelă diferite, inclusiv umed-pe-umed, bidinea uscată, geamuri și imbracare. Wet-on-Wet este o tehnică în cine vopseaua umedă este aplicată pe hârtie umedă, creând un consecvent taranos și corcit. Stiliza uscată este o tehnică în cine vopseaua uscată este aplicată pe hârtie uscată, creând un consecvent texturat și pictor. Calai este o tehnică în cine se aplică straturi de papricas transparentă supra a provoca un consecvent abundent și fosforescent. Mascarea este o tehnică în cine zonele hârtiei sunt protejate de papricas cu bautura de imbracare sau bandă, creând forme și texturi interesante.
0 cometariu